lördag 20 oktober 2007

Alex abstinens

Läste för övrigt Alex Schulmans krönika i Punkt. se på väg till Nacka i dag. Han avslöjade att han hade en viss abstinens över att inte ha någon blogg att skriva sina elakheter i. I slutet av krönikan kom han på att han ju hade en krönika i Aftonbladets gratistidning en gång i veckan. Då erkände han att det kändes bättre. Tror fan att killen mår bra av att ha en plats i en av landets största publikationer där han kan ösa galla över andra människor. Dessutom har han ju erkänt att han gärna stjäl sådant som andra har skrivit. Hörru Alex, min blogg försvarar jag med näbbar och klor (även om jag bara har en näbb och knappt några klor, har just klippt naglarna). Försöker du stjäla något som jag har skrivit tipsar jag Jehovas om var du bor och din portkod:-)

Inga kommentarer: