lördag 27 oktober 2007

Fullt upp

Sorry alla fans. Jag har varit dålig på att blogga några dagar. Har skrivit några artiklar från Danmarkstrippen, fakturerat ett par kunder och håller som bäst på att packa inför Sydafrika. Får inte glömma laddare till kameran och blixten. Ska väl larva mig iväg till den lokala butiken snart och köpa kvällstidningen. Har efter 30 år som trogen Expressenläsare gått över till Aftonbladet. Expressen har nämligen lagt ner seriesidan. Man kan ju tycka vad man vill om serier, men jag tycker att de är en kul avslutning på en nyhetsfylld tidning som mest handlar om krig, mord och annat elände. Lägg hellre ner de där tramsiga skvallersidorna som mest handlar om fjantar som varit med i någon dokusåpa. Jag fattar inte vad folk har för intresse för sådant. Jag såg sista avsnittet i första omgången av Robinson. Därefter har jag varit dokusåpe-vägrare. Nä, Expressen. Byt ut skvallersidorna mot rejäla seriesidor så ska jag börja köpa tidningen igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intressant, tack