torsdag 12 november 2009

Planeringsveckan

I morgon är det fredag igen.
Fick en känsla av att man inte har uträttat något av vikt denna vecka, men det har jag nog gjort ändå.
Planerar som bäst för en resa till Israel nästa vecka och en sväng till Estland i början av december.
I går la jag eftermiddagen på att hjälpa en kompis med datorn och så har jag samlat material till en artikel om kvinnan som var först i världen med att köra bil jorden runt.
Själva bilresan skrev jag om i förra veckan och den är redan insåld till en tidning.
Tänker dock fylla på med mer om denna udda kvinnas liv för en större grej som jag tänker erbjuda någon av kvällstidningarnas söndagsbilagor.
Vidare har jag bokat in mig på en tripp till den stora resmässan i Helsingfors som äger rum i slutet av januari.
Så visst har man gjort en del i alla fall...

Inga kommentarer: