torsdag 13 maj 2010

Lite splittrad

Ja, ja, ja.
Jag vet att jag bloggat för lite på sistone. Senaste inlägget är fem dagar gammalt och det är för lång tid mellan inläggen.
Min reseblogg, som har fler besökare än den här, har jag försummat totalt. Därför måste jag hitta på något för den också innan det blir dags att koja.
Jag är en smula splittrad just nu.
Har fixat klart Polenknäcket. Fortsatt lite med att återställa min bostad i bra skick samtidigt som jag lade upp riktlinjerna för ett knäck om bilturism i Baltikum, bokade fotograf samt kändis för ett reportage i morgon (som blir två). Tar med mig egen kamera och gör en egen grej för en biltidning samtidigt som plåtslagaren fixar hojtidningens bilder. Man måste ju vara effektiv. Eller är det så man blir splittrad?
Vidare har jag kollat av lite saker att göra i Chicago. Åker dit om en vecka. Innan dess ska jag på årsmöte i vår brf, skriva de två kändisknäcken, fixa Baltikumjobbet, fakturera golftidningen samt motortidningen (om jag hinner fixa klart de två jobb som återstår och få dem godkända). sen vill jag hinna med att skura hallen, bona hallgolvet och få skoställ och annat på rätt plats. Tänk vad kul om jag skulle hinna med att få ordning på balkongen också:-)
Men så har jag ett par saker bokade i stan som ska fixas. Men de två mötena har jag lagt samma eftermiddag, så det blir nog bra. Nu ska jag kolla de senaste nyhetsbreven för att få till nåt bra i resebloggen. Hoppas att du har det lite mindre hektiskt än jag just nu.

Inga kommentarer: