tisdag 4 maj 2010

Möten, möten och åter möten

Hittills har veckan mest bestått av möten.
I går hade vi årsstämma i OK. Innan mötet hann jag ringa några redaktörer, fick randa om lite i texten till golftidningen, men inte mer än ett ord:-)
Efter årsstämman hade vi ett konstituerande möte.
I dag blev det ett möte med polaren Roger som hälsade på. Tur var väl det, för medan jag duschade läste han tidningen och höll koll.
Då öppnades ytterdörren av en elektriker som skulle in i badrummet. Hon hörde att jag duschade och var hänsynsfull nog att skjuta upp det mötet till jag var mer passande klädd.Hon briefade Roger om vad som var på gång innan vi stack till Kungens Kurva.
I kväll var det styrelsemöte i vår bostadsrättsförening. En avgående och avflyttad ledamot kom och bjöd på jordgubbstårta. Smaskens!
I morgon har jag inga inbokade möten. Ska i stället ringa Tyska Turistbyrån och kolla vad som hände på mässan i Mainz som jag missade på grund av askmolnet. Det kan bli läge för någon artikel om det hände något speciellt. Vidare ska jag ringa Marockanska Turistbyrån som har ett infomöte den 19 maj. Det finns en riktig idiot som jobbar där. Om idioten är med på infomötet stannar jag hemma. Om inte ger jag marockanerna en chans att berätta om landets pärlor för svenska turister.
På torsdag har jag ett möte med Polska Turistbyrån på eftermiddagen. Ska samla info samt bilder för ett knäck om den polska nordkusten innan jag ilar till nästa möte med Visit Finland.
Man får hoppas att alla dessa möten ger bra resultat också.
Väl mött på er:-)

Inga kommentarer: