onsdag 4 maj 2011

Svullo-boken är på G

Under helgen har jag plåtat området Svullo bodde i på slutet, träffat ett par människor som haft lite mer att berätta och sorterat bilder.
Under denna veckas första hälft har jag skrivit ett knäck åt Aftonbladets Levande Historia och roddat bilder till boken.
I dag fick jag ett gäng bilder från Uffe Bejerstrand på Fantastiska Nöjen. Han verkar sitta inne med en riktig drös med kul minnen från förr. Han lovade att leverera mera.
I morgon ska jag till Solna för att kolla i Mickes mammas fotoalbum och för att plåta huset han växte upp i.
Visst ja, idag fick jag tag i en sponsor för releasepartyt. Fick tag i, förresten. Denna krögare var den allra första jag ringde och det blev OK direkt. Hard Rock Café bjuder på lokal samt buffé. Dryck ordnar jag själv. Får väl ringa någon vinimportör.
Men HRC har löst det största problemet, en mycket passande lokal (låten För fet för ett fuck skrevs där) samt mat. Tack för uppställningen Giovanni!

Inga kommentarer: