onsdag 23 september 2009

Facebook

Jag erkänner. Jag är rätt så dålig på att använda Facebook, men de senaste två dagarna har jag gjort ett ryck. Flunkbuster inspirerade mig att leta upp några gamla vänner och bekanta.
När jag och Bitte var på rundresa i Illinois träffade vi en mycket trevlig limousineägare som tävlade i Nascar-racing på helgerna. Han bjöd på några varv i en äkta Nascar-racer med passagerarstol. En upplevelse för memoarerna!
Jag hittade Randy som han heter på Facebook och nu har vi kontakt. Han berättade att läkarna förbjudit honom att fortsätta tävla, så nu är det läktaren som gäller för honom. "Bättre det än att hamna i rullstol" kommenterade han.
Jag hoppas att komma över igen och träffa den trevlige jänkaren som för övrigt är kompis med Rick Nielsen, frontfigur i Cheap Trick.

3 kommentarer:

Bitte sa...

Jag ska nog ta och adda honom, jag också. Vore ju ball att få kontakt med honom igen, faktiskt!

Thomas Possling sa...

Jag är också kass på Facebook. Letade efter dig, men fick ingen träff. Å andra sidan hittade jag LJ Media, men det var inte du.

LJ Media sa...

Randy Samples is great. Good luck Bitte! Thomas, kolla länken jag mailade.