torsdag 24 september 2009

Jakt på ett scoop

Har ett scoop på gång, men min sagesman har totaltystnat av rädsla för repressalier.
Därför skulle jag behöva hjälp från alla bloggisar och alla andra som kan hjälpa till.
Jag söker en mycket känd person (vet inte vilken) som bodde på ett äldreboende i Täby, saknar familj (har ett par syskon som bor utomlands) och avled under år 2008 eller 2009. Bara jag får namnet så kan jag gå vidare. Kom gärna med idéer på vem det kan handla om så forskar jag vidare.

4 kommentarer:

Pangbruden sa...

Lennart Svan??

Pangbruden sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Avlidna_2008

Finns säkert för 2009 med

LJ Media sa...

Tack för tipset, Pangis. Kollar vidare. Lennart skulle ju kunna vara en träff, men när jag mötte honom bodde han i södra Stockholm. Men han kanske flyttade när han blev äldre. Bra uppslag. Tackar!

Bitte sa...

Swahn kan avfärdas. Den sista tiden bodde han i Tyresö hos sin partner David Bonnier.