tisdag 15 september 2009

Kanske shit...

Ska till en läkare i morgon. Hoppas jag...
I dag la jag min trådlösa fasta telefon på laddning och gick sedan ut för att fika hos mina föräldrar och för att handla. Motionen fick jag på köpet.
Väl hemma hade jag missat ett telefonsamtal som kom från just den läkarmottagningen.
Då Eniro bara redovisar hemnumret samt ett mobilnummer som enbart används för utgående privatsamtal så kunde de inte nå mig på mobilen.
Mailade dem för ett par timmar sedan och hoppas att besöket inte blir uppskjutet. Med tanke på att det rör sig om ett av de nya privata läkarföretagen ska man kanske inte våga hoppas för mycket...

3 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Ett tips, kanske du kan att sälja in ett litet motorreportage om detta:
http://www.hagelby.se/artiklar/moppemarknad--20-sept/

LJ Media sa...

Man tackar för tipset. Kan bli nåt för Allt om MC, Nostalgia eller Motor-Magasinet. Ska du dit?

Flunkbuster sa...

Näpp, har annat för mej ;-)