måndag 18 januari 2010

Percy Tårar

Glömde köpa sista DVD:n av Percy Tårar i går.
Ringde Jenny, som påpassligt nog jobbar på ICA och hon lovade att lägga undan ett exemplar åt mig.
Jag är inget superfan av Killinggängets grejor, även om mycket är småroligt, men då jag hade en roll i tv-serien så tycker jag att det är kul att kunna se serien igen.
I morgon blir det en tur till storstan för att luncha hos ett rederi och för att kolla in vad Kvarken-regionen har för kulinariska höjdare.
Jag lär rapportera om detta på resebloggen.
Hämtade ut min vunna spikmatta idag. Bloggisen och irl-kompisen Bitte tycker att jag ska behålla den därför att spikmatta är avkopplande. Jag tycker att jag emellanåt är alldeles FÖR avkopplad, så vi får se hur det blir...
Nä, nu ska läsa på om nästa större skrivjobb. Ämnet denna gång blir bananer.
Hoppas att man inte goes bananas under resans gång:-)

4 kommentarer:

Bitte sa...

Haha, då kanske det är läge att skippa spikmattan ;-)
Jag är förresten igång med min bokbytarblogg igen. I år kommer det att bli STOOORT!

LJ Media sa...

Briefa mig gärna om webplats och annat viktigt. Förresten, bloggträff med Tim i sommar vore väl ball? Han har antytt att han kan ställa upp igen, men i så fall kör vi efter det stora brölliset som kommer att sälja massor av lösnummer och massor av Ecotrips.

Bitte sa...

storabokbytardagenimariefred.com

Klart vi ska bloggträffa med Tim och Ecotrip! Med bättre framförhållning kan vi kanske ta en lite längre tur? Vi får ta ett snack, helt enkelt :-)

LJ Media sa...

Det blir bra.
Vi hade ju kul i höstas!
Vi får väl kolla att det inte krockar med någon skyttetävling:-)