lördag 6 november 2010

Utmaning

Hittade en utmaning på Tantalurans blogg.
Ska försöka svara och passar den vidare till er som följer min blogg.

4 tv-program jag tittar på:
Kollar nästan aldrig på tv, men okej då:
Ishockey-VM
Fotbolls-VM
CNN (på resande fot)
BBC News (på resande fot

4 saker jag gjort idag:
Vaknat
Ätit frukost (Kaffe, två mackor med leverpastej och skivad tomat, ett stort glas juice, ett kokt ägg och en yoghurt)
Löst två korsord.
Ätit middag (Skomakarlåda på oxfilé)

4 saker jag längtar efter:
Skatteåterbäringen
Sol och värme
En ny resa någonstans (börjar bli abstinent efter en månad hemma)
Nyårsafton (tänkte bjuda några av grabbarna på middag då)

4 av mina önskningar:
Att mitt syskonbarn ska äta upp sig lite
Att någon löser cancerns gåta
Att få vara frisk
Att få några stadiga frilansuppdrag

4 saker jag avskyr:
Skitsnackare
Löftesbrytare (om det inte finns en rimlig förklaring)
Paltbröd (ett slags maträtt som smakar fruktansvärt illa)
Politiker (ett pack man aldrig kan lita på)

Inga kommentarer: