onsdag 26 augusti 2009

Halvtajt program, men skoj

Banne mej så är man på bättringsvägen. Foten är ok, handen likaså.
Märkte bara att jag fick ta det lite lugnare under dagens promenad.
Skrev en grej om Cambridge i måndags. Borde fixat en grej om rundturen under tisdagen, men det dök upp lite annat i stället. Typ betala räkningar, sälja in nya jobb och så...
Men säljer man så måste man skriva också. Så är det bara.
Ska dra ner till Åkers Styckebruk i eftermiddag för att koordinera juryn inför Micke Dubois Memorial hos Persåkers Speed Shop. Liftar med Uffe Thuresson, mannen som importerar Grabberskruvarna till Sverige. Ska bli kul att uppleva hans nya Cadillac Escalade. Sen kommer kusin Peter och hämtar. Vi ska ha kräftskiva hos honom på fredag.
Då kommer några ur gänget från Huddinge och deltar och jag räknar med att lifta med dem hem.
Syrran ville träffas på lördag kväll. Vi har inte sett varandra sedan den 17 juni trots att vi bor en dryg kilometer från varandra. Det ska bli kul.
Sen måste jag göra en intervju på söndag samt fixa klart Englandsjobbet innan jag drar till Tyskland om en vecka.
Visst ja, måste hitta på en kul present att uppvakta farsgubben med dagen innan jag lättar iväg på Tysklandstrippen.
Statistiken från Google visade att jag inte haft några besökare förra veckan, men jag vet att det inte stämmer. Talade med Bitte på telefon och hon kommenterade ett av inläggen, så jag tror att Google haft tillfälliga problem med statistiken.

Inga kommentarer: