onsdag 19 augusti 2009

Till England, ja, ja...

Packat och klart inför nästa resa, till östra England.
Det lär bli lite jobbigt i morgon.
Upp med tuppen för att åka till Arlanda. Sen blir det 2,5 timmars väntan på tråkiga och dyra Kastrup innan nästa flyg tar mig vidare till Billund där en taxi väntar.
Sen bär det av till Esbjerg där jag embarkerar DFDS färja till Harwich.
Om jag själv skulle planerat resan hade jag tagit flyget direkt till Billund. Cimber Air har två dagliga avgångar från Arlanda. Då hade man fått en dags flanerande i Esbjerg i stället för att hänga på flygplatser och sitta i flygplan.
Men det blir säkert en trevlig resa.

3 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Hälsa "Limejuicearna"! :)

Bitte sa...

Ha det så bra! Förresten - cd:n var trasig :-( Förmodligen har den valsat runt i posten och blivit omilt behandlad. Synd, det hade varit jättekul att kolla på bilderna...

LJ Media sa...

Jodå, ska hælsa limejuicarna.
Trist med cd:n Bitte, men jag kan ju kolla efter Bitte-bilder nær jag kommit hem och fixa en ny till dig.
DFDS ær fan det førsta rederi jag støtt på som har Business Class med VIP-lounge ombord!!!
Sitter i loungen med ett glas rødtjut och surfar lite. Man kan ju ha det sæmre, liksom:-)