torsdag 8 november 2007

Latmasken slår till

Hrmmm... Inte en rad har man presterat från resan. OK, ska göra ett livsstilsknäck från Sydafrika till Volkswagens kundtidning, men jag börjar nog med att skriva Nostalgia-jobbet. Har ägnat dagen åt telefonen samt att packa upp min resväska som levererades vid lunchtid efter att ha fladdrat omkring ute i världen. Inget saknades och allt krossbart var helt. Mina anteckningar från resan låg också i väskan så nu kan jag börja sortera dem.
Dagen har ägnats åt att boka möten med ambassadfolk i Baltikum. Jag tänker ta en tripp österut vid månadsskiftet och har därför bokat in tre intervjuer. En fjärde är på gång. Det kan bli en lönsam weekend där jag även får möjlighet att fylla på förrådet av tobak samt alkohol billigare än här hemma.
Skrivandet från Sydafrika får nog bli i helgen i stället, om latmasken släpper sitt grepp om mig.

Inga kommentarer: