tisdag 5 maj 2009

Här har ni mig, igen.

Snodde listan hos Bitte som i sin tur har snott den hos Blondinbella:-)

Hur många gånger har du varit kär? Många gånger.

Favoritgodis: Peps mintkulor.

Coolaste stad du har besökt: Berlin. Den stan slår Toronto, Miami, Riga etc...

Action eller Skräck? Action i så fall. Kollar dock helst på humor.

Vill bli när du var liten: President eller polis.

När fick du din första kyss: Förmodligen av mamma när jag föddes. Annars var det nog den jag fick av min första tjej Karin i mellanstadiet.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Kaxig och busig. Något av en fixare. I fjortonårsåldern var det jag som höll alla som kunde betala med mellanöl. Det är väl preskriberat nu...

Vad är du beroende av? Cig. Snus när jag flyger.

Dagens roligaste händelse: Att Roger tittade upp och förärade mig en gratängform som invigdes i afton.

Dagens tråkigaste händelse: När jag kollade helgens väder i Berlin, dit jag ska med Hägge. Regn och åska.

Dagens humör: Måndagstrist. Ett par måste-samtal med tröga betalare samt ett årsmöte i OK som krävde vissa förberedelser.

Vilka tv-program följer du? Följde Varuhuset, Goda grannar och Rederiet. Samt den allra bästa - Matador. Nu blir det mest nyheterna och sporten.

Vad gillar du mest med dig själv? Jag är oftast glad och gillar min omgivning samt kan vara tuff när jag blir illa behandlad.

Vad gillar du minst? Att jag kanske kan vara för tuff ibland.

Vad är det roligaste du vet? Att resa och träffa intressanta människor.

Har du något motto? Att alltid vara ödmjuk min uppgift och att aldrig glömma mitt ursprung.

Hemlig hobby? Nakenboule:-) Men har inte praktiserat den ännu.

Något vi inte vet om dig? Massor!

Vad ångrar du? Nu senast, att jag inte köpte en Toronto-tröja i Toronto.

Vad önskar du? En plånbok som aldrig kan bli tom:-)

Vad klarar du inte dig utan? Syre.

Vad gör du helst en vardag? Skriver en välbetald krönika som höjs till skyarna och går ut för att lata mig i solen.

Vad gör du helst en lördagskväll? Äta gott, dricka gott, umgås med goda vänner eller mysa lite.

Vad har du mest av i din garderob? T-Shirts.

Drömjobb? Mediakonsult i resebranschen där jag kan få resa till världens alla hörn i sällskap med mina journalistkompisar och få furstligt betalt för det.

Inga kommentarer: