fredag 27 juni 2008

Packat och klart

Sådärja.
Nu kan man luta sig tillbaka och bara invänta avresan.
Har packat resväskan (en superbra med hjul och allt som jag köpte för en dryg hundring på rea nyligen) med lite kläder, badlakan, badbrallor, necessär etc.
Ryggan är laddad med pass, piljett och photostuff.
Valuta är beställd hos Forex och ska avhämtas i terminal fem efter securityn.
Får väl fokusera på jobbet de första dagarna, men räknar med att fylla väskan med allehanda förnödenheter som ett par nya jeans (Levis kostade 75 spänn i höstas), ett par nya shorts, kanske lite underkläder, cig samt industripotatis (destillerad sådan).
Gjorde nyss en adresslista till dem jag ska skicka vykort till. Gänget jag vanligtvis umgås med får ett gemensamt. Det skickar jag till stamkrogen, Restaurant Korall i Stuvsta. Krögaren Sami får väl visa grabbarna vykortet! På så vis slipper jag skriva ett 20-tal kort i onödan.
Mor & Far samt syrran tillhör dock den exklusiva skara som får egna kort, så det så!
Nu blir det nog lugnt på den här bloggen i en dryg vecka, men håll ut!
Lovar att skriva lite mer när jag är tillbaka i Sweden (slangord för kostym) igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken toppenlåt du skrev till Jansson:-) Ha det toppen i Bulgarien!

Anonym sa...

Trevlig semester nu! Och h a verkligen semster..:-)

LJ Media sa...

Kul att du gillade låten Bitte. Vad tyckte Jansson?
Tack Pangis. Som vanligt blev det lite mer jobb än tänkt, men jag lämnade fotoutrustningen på hotellet vid några tillfällen. Så lite vila blev det. Sov rätt mycket. Var nog ganska sliten, men nu är allt toppen!