måndag 8 mars 2010

Det blev en trevlig helg

Hägges sambo överraskade med en cour filét provencale när vi kom hem till deras nya lya i Tyresö. Fantastiskt gott med en tomatsallad och ett passande rödvin till.
På söndagsmorgonen steg vi upp 07.00 och fixade till en brakfrukost. Ägg, bacon, champagne med mera...
Sen kollade vi Vasaloppet.
Efter det lånade jag duschen samt rakade mig grundligt innan jag och Hägge tog en promenad på en knapp timme.
Det var en härlig helg att minnas!
I dag har jag jagat oanträffbara redaktörer samt varit på möte.
Det ser ut som att jag blir God Man och får starta med två huvudmän som det kallas.
Överfrmyndaren ska bara kolla upp mig i belastningsregistret samt hos Kronofogden först, men det lär inte bli några problem.
Några p-böter samt en fortkörningsbot för 20 år sedan ska knappast spela någon roll.
Återkommer med en stambytesrapport senare.

Inga kommentarer: