onsdag 7 maj 2008

Mycket som missas

I bland är det mesta otajmat till max.
Vinet Umbala är slut hos leverantör. Suck. Jag har bokat en Estlandstripp och sålt in reportage till en av Amelias tidningar samt till Motor-Magasinet. Håller på med en grej till 4 Wheel Drive samt en grej till resFLEX samt att boken ligger i slutproduktion.
Då ringer vännen Jenny och erbjuder en resa till Italien med kort varsel. Botiquehotell i fem nätter och hundra procent lyx. Faaan. Jag har för tillfället inte tid att lägga sex dagar på detta, men jag är givetvis mycket frestad att dra ner till solen. Efter moget övervägande tackade jag nej. Hm, man är nog lite för vuxen i bland. I dag kom en inbjudan till en rundresa i östra England, men den kolliderar med Estlandsgrejen som redan är bokad. Tackade nej även till den resan. Men både Italien och England står ju kvar, så det kan bli aktuellt längre fram. Den som lever får se!

4 kommentarer:

Pangbruden sa...

Katastrof! Jag som verkligen ville köpa det.. undrar om dom har kvar en liten låda här i lilla hallsberg där jag jobbar:-) Trevlig hel på dig LJ!

Anonym sa...

Kanske får du chansen att åka till Italien i alla fall? Jag har ett intressant erbjudande som jag återkommer med till dig inom någon vecka.... Nu gav jag dig något att fundera på;-)

LJ Media sa...

Pangis, lägg in en beställning så hör de av sig när vinet kommer.
Bitte, nu blev jag nyfiken. Kanske ringer dig när det blivit lite lugnare här hemma. Lite kaotiskt just nu men det fixar sig nog.

Anonym sa...

jag kan ana varför det strular. har det månne med boken att göra?