torsdag 15 maj 2008

Social dag

Strax ska jag ta det gråblå pendeltåget in till city.
Ska börja med att träffa Jenny Ö på ett kommunikationsbolag. Hon ska få en tidning där jag publicerat ett knäck från den österrikeresa hon inviterade mig på i våras.
Sen ska jag knalla vidare till tunisierna och träffa Imed. Får väl namedroppa Bitte där. Hon ringde i går och hade en Italienresa på G för oss båda. Jag bjuder igen med att greja en sväng till Tunisien åt henne. Vi lär åka i höst och kolla de norra delarna av landet, inklusive ett par dagar i Hammamet. Havet lockar ju alltid!
Efter besöket hos Imed knallar jag vidare till Kungsträdgården. Rix FM har ett jippo där så det lär bli fullt. Jag ska dock inte medverka. Jag ska in på Café Opera där Flight Club kör Kuba-afton. Det lär väl bli en Cuba Libre och så finns ju möjligheten att vinna en resa till Kuba.
Dessutom träffar man massor med folk och odlar nya kontakter. Bra för karriären alltså.

Inga kommentarer: