måndag 26 maj 2008

Många knäck blir det

Morsans fest blev riktigt lyckad. Snittarna uppskattades, likaså buffén som serverades. Ett fyrtiotal pers dök upp. Inte illa för ett 70-årsparty.
Nu kan jag avslöja vad morsan fick av mig och syrran: samtliga DVD-boxar med den danska tv-serien Matador. Nu har hon att göra ett tag.
Det har iofs jag också. Ska försöka hinna skriva ett knäck om ett museum i Tyskland innan jag drar till Estland på torsdag. Estlandsresan är redan beställd av tre olika tidningar. Har även lagt ut förslag på två till som jag får besked av i morgon. Tur att jag blir hemma i tio dagar efteråt. Så jag hinner skriva alltså. Bokade en privat resa tillsammans med Hägge. Vi drar till Riga i juli. Flyg med SAS och två nätters hotell blir det. Det är något att se fram mot.

Inga kommentarer: