onsdag 11 februari 2009

Det rör på sig, litegrann

Enirogrejen verkar inte vara värd att skriva om.
En bloggläsare ringde och berättade att han också fått fejkfaktura från dem.
Jag ringde Metro och erbjöd dem en artikel om detta, men de avböjde.
Fick dock tag i fotografen i Dalarna. Han ska plåta en grej åt mig i Leksand om två veckor. Jag gör nog en telefonintervju i nästa vecka. Grejen är insåld och klar.
Har även kollat en mindre grej med Nostalgia som jag tror får klartecken. Ska ringa dem i morgon och höra vad de tyckte om bilderna.
I morgon har jag ett annat viktigt samtal. Jag har lagt ut en trevare till "Pudding", Tre Kronors materialförvaltare, om att vi ska skriva en bok om hans 25 år med Sveriges mest folkkära landslag. Hoppas att han säger ja till erbjudandet. En sådan bok vill nog många läsa.
Har även fortsatt att jaga poliskommissarien. Ringde en kompis på Rikspolisstyrelsen och bad honom hjälpa mig att få fatt på den berörde polishöjdaren. Vi får se hur det går...

Inga kommentarer: