torsdag 26 mars 2009

Svårfångade redaktörer

Hmmm...
Har en del på gång närmaste månaderna, men herrar och damer redaktörer är svårfångade.
Snackade med Aftonbladet om en grej som de tyvärr nobbade. Har dock en annan grep på G som jag mailar dem i morgon.
Allt om resors redaktör är inte i Sverige för tillfället. Likaså Travel Reports boss. Han drog till Kina i går, i onödan, då höjdaren han skulle träffa lämnade återbud med kort varsel.
Nu stundar dock ett antal resor på flera kontinenter. Lite hektiskt men kul.
Fick en inbjudan av Bindefeldt att få luffa omkring i skärgården med TallinkSiljas nya fartyg, men då är jag i Kanada. Däremot blir det lunch ombord på samma fartyg ett par dagar senare, så jag får bekanta mig med Östersjöns vackraste dam då. Förhoppningsvis minimalt jetlaggad. Tur att man har lätt för att sova på flygplan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Östersjöns vackraste dam" - jo, jag tackar, jag! Ska bli kul att träffa dig också!

Eller: menade du BÅTEN?!

;-)

LJ Media sa...

Nu när jag vet att du ska med så överträffar du den baltiska drottningen! Vi ses ombord.