onsdag 3 september 2008

Mätt...

...och belåten. Lite dåligt samvete för missad motion bara. Men jag har skrivit en artikel till Motor-Magasinet i dag, så lite nytta har man väl gjort.
Är proppmätt efter att ha käkat stuvade makaroner med falukorv. Nu lär det dröja tills jag njuter av dessa onyttigheter nästa gång.
Den här veckan har inbjudningarna till olika resor duggat tätt. Tackade ja till en studietripp till Bulgarien. Fick sedan se flygtiderna och de är riktigt jobbiga! Om jag tar en lokalbuss halv fyra på morgonen så är jag framme på Arlanda 04.55. Planet lyfter 06.40. Men Bulgarien är så pass trevligt att man får stå ut med att åka i svinottan.
I morgon blir det möte med bokförlaget. Dagen B som i boksläpp närmar sig.

2 kommentarer:

Thomas Possling sa...

Du e bara för go. Om du nu lyckats fixa till en mutresa till Bulgarien ska du väl inte gnälla över att behöva ställa väckarklockan. Detta gissel drabbar ju alla oss andra som inte frilansar. Själv ställde jag klockan på 04.30 i morse för att hinna med 6-färjan till Helsingör. Hur jävla glamoröst är det?

LJ Media sa...

Thomas. Det heter visningsresa och handlar om hårt arbete med långa dagar. Jag hatar tidiga uppstigningar och får ställa klockan på 02.30 för att hinna med bussen. Inget kul, men det går ju att sova på planet...