torsdag 2 oktober 2008

Mycket jobb

Dagen har fyllts i arbetets tecken.
Ringde Olle på Allers om stålar.Han kom med ett förslag som var femsiffrigt, men under vad jag hoppats på, men jag antog budet.
Va fan, man måste ju hålla sig väl med dem som beställt mer jobb som ger mer deg...
Kollade sedan med Göran på Nostalgia, skickade en preliminärfaktura till honom och tipsade om att han kan se mitt senaste Sydafrikaknäck i Teknikens Värld som kom till prenumeranterna i dag.
Ringde sedan Lasse på När & Fjärran. Han svarade inte så jag fakturerade honom ändå.
Levererade ett jobb till Resflex, snackade deg med dem och fick även en beställning på ett nytt jobb som jag fixar senare i dag (nytt dygn liksom).
Tog sedan en promenad med Jenny i regnet.
Fixade en cd med Corvette-Robbans fotosession som jag plåtade i går som han ska få senare i dag.
Min dag börjar med telefonsamtal till Lina på min lokala Akademibokhandel. Ska boka signeringsdag för boken. Sen ringer jag lokaltidningen för att få dem att skriva om signeringsstunden.
Därefter åker jag till Stima i Segeltorp och handlar Soda Stream-Cola innan jag fortsätter till Söder Mälarstrand för att göra ett knäck åt Resflex.
Sen blir det möte med Fadde samt med Robban som jag skrev och plåtade igår innan jag beger mig mot Huddinge där jag ska vara sekreterare på OK:s möte.
Hoppas att hinna träffa syrran innan.
Aldrig vila, aldrig ro, liksom...

4 kommentarer:

Anonym sa...

.. and you LOVE it, honey;-)

LJ Media sa...

Ehrmmmm...
Visst är det kul när det rör på sig, men kan det aldrig vara LAGOM?
Jag gillade Chopskasallad innan jag råkade berätta det för en bulgar och sedan fick det till lunch och middag sju dagar på raken. Nu är jag ganska less på Shopskasallad efter 14 sådana förrätter i rad. Både lunch och middag alltså. Hoppas att jag inte tröttnar på att jobba:-)

Pangbruden sa...

..Tror jag med..:-)

LJ Media sa...

Hej Pangis. Jodå så är det nog bara. Snackade för övrigt med min kompis Hägge idag. Vi SKA åka till Örebro för att kolla Ronnies museum. Jag återkommer om är vi dyker upp. Ha det bäst så¨länge.