tisdag 15 april 2008

Räknar med seg onsdag

Sådärja.
Då var väckarklockan ställd.
Upp tidigare än tuppen, klockan 04.20. Måste lämna hemmet klockan 05.00 för att hinna med tåget till Arlanda.
Anländer Vilnius 11.45 lokal tid och ska sedan aktiveras av mina värdar till klockan 18.30 då vi åker vidare till Kaunas. Den resan tar omkring en timme. 19.30 är vi inbokade för middag. Jag tror knappast att man får tid över för en vederkvickande dusch och rakning när vi kommer fram till det nya hotellet som öppnar officiellt på fredag.
En dag som denna samt slutet av gårdagen har mest gått åt till måsten som ger minimala inkomster. I går hade vi styrelsemöte i min BRF, i kväll hade vi styrelsemöte i OK. Mycke´ kaffe blir det:-)
På lördag ska jag träffa Fadde och fixa till det sista i boken innan domen faller. På söndag blir det upp för att träffa tuppen. (Sovmorgon till klockan 05.30). Då bär det av till Tyskland. Sen ska man hem och skriva utav helvete. Visst ja, skattemyndigheten vill visst ha deklarationen snart oxå...
Sen följer ett par årsmöten som också är måste infinna sig-grejor.
Hoppas att Göran på Proffs förstår varför jag tackade nej till det jobb han erbjöd mig i dag.
Just nu är det ganska späckat schema, liksom.
Men men, som man bäddar får man ligga!
Hoppas att alla ni som läser har det lite lugnare i varje fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver lite semester:-) Trevlig resa!

LJ Media sa...

semestern är inbokad i juli. Golden Sands, Bulgarien, fyrstjärnigt, ensam i dubbelrum, halvpension. Gillar att ta semester där jag får vara för mig själv en stund emellanåt:-)
Zzzzzzovdax. Hörs och förhoppningsvis ses med knallpåkar som tema:-)