lördag 26 april 2008

Alles gut

Sådärja.
Nu börjar pusselbitarna att hamna rätt igen!
Revisorn ringde i morse. Han hade fixat ett program och hämtar mina pärmar i morgon.
Uppdaterade sedan e-posten så nu funkar det igen.
Valde bilder, skrev bildtexter och mailade Kaunas-knäcket till bortabra.se.
Tackade ja till ett jobb på måndag. Ska på Svensk Bilprovnings framtidsseminarium och rapportera om vad som avslöjas där. Det kan ju bli några tusen i inkomst, hoppas jag.
Sen ska jag gräva i det jobb jag har deadline för den 19/5. Och så ska jag väl göra ett par reserelaterade grejor till Lustjakt etc. Ska även ringa Allt om Resor samt Amelia om ett par förslag som ligger där. Det finns att göra, men nu tar jag ledigt för resten av dagen. Det är ju ändå lördag!
Solen skiner fortfarande så nu ska jag ut och knalla bort några hekto. I afton vankas det biff med klyftpotatis, grillad tomat samt bea.
Härligt när allt löser sig.

Inga kommentarer: