söndag 20 april 2008

Trött i morgon, tror jag...

Faddes mobil var avstängd när jag ringde honom i förmiddags.
Jag såg ingen anledning att slösa en dags väntan på honom, så jag tog en långpromenad med Olle i stället.
Vi passade på att uträtta några ärenden och att besöka en konstutställning.
Där kollade jag möjligheterna att ställa ut fotografisk konst. Jag har några bilder i arkivet som kan platsa, liksom. Fick ett par namn och har ringt ett av dem utan respons.
Får väl kolla när jag är tillbaks från Tyskland.
Hann dessutom skriva grejen från Kaunas innan jag brände på ett par goda biffar på spisen. Hemgjord klyftpotatis samt en smarrig och fettfri bearnaisesås blev kronan på verket.
Min elaka väckarklocka ringer om fem och en halv timme, så nu är det dag att knyta sig.
Zzzzzov gott. Vi hörs!

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Din väckarklocka är ingen schysst väckarklocka.. Ge den sparken:-)

LJ Media sa...

Den är så elak så den är bra! Jag kan sova djupt, riktigt djupt. Tyvärr så funkar inte det när jag ska ut på nån fakirflight tidigt i ottan:-)