måndag 3 november 2008

En ny värld!

Jag var och jobbade i Katrineholm i dag.
Hade med bägge kamerahusen, det ena med vidvinkel och det andra med ett 18-70 zoom.
Alltså, detta är en ny och bättre värld. Det var hur lättjobbat som helst!
Tog 112 exponeringar totalt. När jag kollat resultatet i datorn och sorterat bort stolpskotten hade jag 37 bilder kvar att leverera.
Jag har aldrig tidigare lämnat så många bilder för urval till en beställare, men nu blir det så.
37 bilder för en tresidesartikel (som textmässigt blev längre än vad som var tänkt) bör väl räcka:-)
Jag är ganska så övertygad om att denna, för mig helt nya uppdragsgivare, kommer att bli nöjd och att jag kommer att få fler jobb.
Jag brukar aldrig ta ut segern i förskott, men i dag gör jag det!
Ha det bäst alla bloggvänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig! Du får gärna ta och smitta ner mig med din positivitet. Jag tycker att allt är trååååkigt.

Men det går nog över snart;-)

LJ Media sa...

Ut och fånga dagen, Bitte!
Ta en prommis längs vattnet, slå dig ner på en bänk och häll upp en kopp kaffe samtidigt som du njuter av höstens vackra färger. Ta med kameran och plåta lite.
Sånt gör susen för höstdepressionen!