tisdag 4 november 2008

Klart

Nice!
Nu har jag roddat klart med jobbet från igår.
Bilderna finns på cd och ligger i sitt kuvert som ska postas. Texten är korrad och fixad samt mailad.
Killen ville prata pengar, men jag föreslog att han skulle kolla materialet först.
I det läget ska man skynda långsamt...
Skrev en faktura till en annan uppdragsgivare och ska ringa ytterligare en om deg efter lunch.
Sen blir det en prommis till centrum och kanske en eftermiddagsfika hos mor och far.
Har iofs inte ringt dem ännu, så de kanske har annat för sig.
Sen ska jag leta upp vår lokaltidning Mitt i. De skulle pulicera reportaget om mig och Fadde idag.
I morgon vankas det lunch hos TallinkSilja, sedan blir det en artighetsvisit hos Jambo Tours innan jag sticker på kryss med nya Galaxy.
När jag är tillbaks blir det workshop och mingel hos Antor, alltså föreningen för internationella turistråd som är representerade i Sverige. Då lär man träffa en hel del trevliga människor och få en hel del gott att äta.
Tur att jag nådde mitt lägsta viktresultat på över ett år när jag vägde mig i morse. Då kan jag ju frossa med gott samvete!
Just nu så leker livet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

UNdrar just om de där aliens är med på Galaxy när du ska iväg...?

LJ Media sa...

Hehe.
Nä, men jag vet att Janis ska med. Han ska resa med en delegation från Röda Korset så alienrisken är nog minimal:-)

Anonym sa...

Har du sett den här tjejen? http://bittesbus.blogg.se/2008/november/har-du-sett-johanna.html#comment