söndag 10 augusti 2008

Slö helg

Har skrivit nästan hela Bonniergrejen klart, men så ringde Jenny och ville gå ut med jyckarna och det verkade klart trevligare än att sitta och häcka vid datorn.
Det blev sisådär en femkilometersrunda, rätt så lagom alltså.
Sen hem och fixa lördagsmiddag.
I dag har jag mest fixat med annat. Hade tvättstugan. När tvätten var vikt och inlagd i lådor och garderober gick jag till centrum och köpte vällagrad men mager ost innan jag lät mor och far bjuda på kaffe.
Snart dax för smarrig söndagsmiddag.
Får väl skriva klart i morgon i stället...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du Lasse... ska du bara käka vällagrad ost till middag...? Själv har jag "käkat" ett delikat pulverskak med en smak av choklad... De e smarrigt de.. typ.

LJ Media sa...

Nä, det blev nåt helt annat till middag. Nät jättesmarrigt som jag lovar att bjuda dig på när du slutat med pulverskaket. Kom på att om ni behöver en bra skådis för att lura offret på möhippan så ställer jag upp om jag bara är hemma då...
Nu vet du iaf att möjligheterna finns:-)