måndag 8 december 2008

Glöggtips samt dalande intresse

Besöksstatistiken sjunker.
Kan det bero på att vi befinner oss i december, årets mest stressiga månad?
Läste i Aftonbladet att bloggbesökarna är väldigt inaktiva på helgerna. Man kanske helst följer bloggar under arbetstid:-)
Ett tips: Systembolaget har tagit fram en presentbox med blandad årgångsglögg. En perfekt present till dig själv.
Varför inte bjuda hem några julstressade vänner och köra en glöggprovning? Gärna i sällskap med pepparkakor som kröns med mögelost. Smaskens!
I morgon hinner tyvärr inte jag med sådana njutningsceremonier.
Ska iväg och träffa Malin som ska bjuda på skjuts i en Ferrari samt fotosession innan jag åker hem och skriver.
Var vi ska ses? I Djursholm så klart.
Det ska bli kul att se Djursan. Har aldrig varit där förr. Ferrari har jag dock upplevt några gånger, både i passagerarstolen och bakom ratten.
Vroom-vroom på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helgerna har varit lugna för mig med. Men nu i söndags hade jag besöksrekord: närmare 140 besökare. Dock är jag lite jalu till siffrorna. När jag körde på blogg.se kunde jag se unika besökare och sidvisningar. På wordpress.com finns två begrepp: visningar och sidvisningar. Fattar inte skillnaden, och misstänker att det enbart är sidvisningar. Har nu lagt in sitemeter för att jämföra. Enligt den senaste har jag runt 40 besök per dag. Skulle den vara korrekt, så tittar varje besökare på flera sidor varje gång och är inne på bloggen i runt tio minuter. Låter otroligt.

LJ Media sa...

Maxat!
Förresten, i vår kan du ta med dig maken till Riga.
Då sätter man in Romantika på den linjen och det fartyget är ju faktiskt ganska schysst...