torsdag 18 december 2008

Julfix

Det har varit halvhektiskt i veckan, men bara med trevliga saker...
I går var det julfest hos Viking Line. Innan partyt gjorde jag ett knäck om en verkstad som blingar stadsjeepar.
När Resflex redaktör Erik anlände hade vi ett litet jippo för Vikings VD, Janne Kårström. Han fick ett inramat ex av Resflex julnummer där han själv pryder hela omslaget. Bilden togs av undertecknad. Redaktören hade fotograf med sig, så jag, Erik, Janne och bartendern Håkan, känd från tv-serien Färjan fick posera tillsammans. Hoppas att den inte publiceras någonstans bara:-)
Dagen har ägnats åt inköp av julpapper samt en skinka med de tillbehör som behövs för griljeringen. Sedan fixade jag till allt tråkigt som att betala räkningar och preliminärskatt. Drog även iväg ett julkortsmail till en massa vänner och uppdragsgivare.
Ska väl ta och skriva mitt knäck i morgon. Sen får man städa lite innan det är dags att skriva julrim och slå in paket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

VA? Julkortsmejl?! JAG har inte fått nåt!!!

LJ Media sa...

NU har du fått det. Har en lista med folk som uppskattar lite råare humor. Mest grabbar. Det var den listan jag julkortade för.

Thomas Possling sa...

Jag uppskattar råa skämt, men räknas kanske inte som vare sig vän eller uppdragsgivare ...
Kul att du vässat plåtandet såpass att du numera kan titulera dig omslagsfotograf.

LJ Media sa...

Man tackar. Fick tidningen idag och det blev ganska så läckert.
Nu har jag lagt till dig på mailinglistan.
Hörs!