tisdag 9 december 2008

Hittat hos Bitte:-)

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 bästa TV-program (Kul fråga, jag kollar aldrig på tv, men ok. Här kommer några gamla godingar).
1. Dallas
2. Rederiet
3. Varuhuset
4. Macahan
5. Alias Smith and Jones
6. Mot alla vindar
7. Den gamle deckarräven
8. Falcon Crest

8 tidningar jag läser
1. Dagens Nyheter
2. Aftonbladet
3. När & Fjärran
4. Nostalgia
5. Resflex
6. Motor-Magasinet
7. 91:an
8. 4 Wheel Drive

8 saker som jag gjorde igår.
1. Ringde tröga betalare
2. Snöt mig ett antal gånger
3. Bekräftade dagens möte
4. Kollade resvägen till Djursholm
5. Laddade fotoutrustningen
6. Packade fotoutrustningen
7. Fixade en pasta med salami och parmesan
8. Läste lite i en gammal thriller

8 saker som jag ser fram emot.
1. Rigaresan med Hägge
2. Julfesten den 17/12
3. Att bli klar med artikelserien till M-M
4. Att kunna skicka en schysst faktura den 2/1
5. Bingolottos uppesittarkväll dan före dan
6. Julafton
7. Att få se Jessicas nya lägenhet
8. Att få se Jonathans nya lägenhet

8 favoritrestauranger
1. Soggy Dollar Bar, Jost van Dyke, Karibien
2. Crystal Court, The Palace, Sun City, Sydafrika
3. Lone Star, London, England
4. Fiskrestaurangen i Feskekörka, Göteborg, Sverige
5. Restauranten ombord på Star Clipper, Söderhavet
6. La Ruina, Albufeira, Portugal
7. Ammende Villa, Pärnu, Estland
8. Flott-Otto (eller Korall som stället egentligen heter). Jag måste ju gilla den syltan eftersom jag går dit regelbundet.

8 saker på min önskelista
1. Fler och bättre betalda uppdrag
2. Frikort på SAS i Business Class
3. En plånbok som inte kan bli tom (så jag inte behöver några uppdrag alls)
4. Att Faddeboken blir film och vinner en Guldbagge:-)
5. Slippa falska människor
6. Att kunna vara på resande fot när stambytet i kåken drabbar mig
7. Att fortsätta hålla vikten
8. Just ja, fred på jorden och slut på kriseriet (snodd från Bitte och precis som hos henne blev det den lägst rankade önskningen, var och en är ju sig själv närmast:-)

Inga kommentarer: