måndag 26 januari 2009

Bokat och klart

Sådärja.
Nu var flyget bokat och betalt, likaså hotellet.
Hotellet krånglade lite. Först fanns det lediga rum, men när jag sa att jag skulle betala med en voucher så fanns det plötsligt ingen möjlighet att boka.
Jag bad vänligt men bestämt att de skulle maila mig orsaken. En kvart senare kom ett mail med bokningsnummer och ett "välkommen".
Så det blir en vår i Berlin i år också.
Förkylningen blev bra efter lördagsfestandet, så Pangis hade rätt.
Fick en tidning som Pressbyrån har gjort. Den handlar om tidningar.
En sida handlade om nischade tidningar. Några exempel: Allt om begagnade grävskopor, Allt om hur man knyter flugor till flugfiske, Trädgårdstomtar etc.
Men varför nämner de inte sin egen tidning...
En tidning om tidningar måste ju vara det mest nischade magasin som finns!

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Klart jag hade rätt, jag har alltid rätt:-)

LJ Media sa...

I detta fallet fick du en klockren femetta!