tisdag 6 januari 2009

Rekord samt årlig invägning

Fick statistiken om förra veckans bloggkoll.
Det börjar arta sig. 74 unika besökare!
Alla utom en kom från Sverige. Den enda utlänningen var inne i tre sekunder. Den personen var från Kanada, så jag förstår att han/hon lämnade rätt så snabbt.
Den människan hade sökt på orden drink och tips. Förmodligen någon som jobbar på en bar i Manitoba och ville kolla hur mycket dricks som är skäligt när man serverat en drink:-)
I morgon är det dags för min årliga invägning.
I och för sig så väger jag mig så gott som dagligen, men den sjunde januari varje år antecknar jag vikten i almanackan.
I morgon är det fem år sedan jag började bry mig om min dåvarande övervikt. Från början handlade det mest om att jag behövde få upp flåset, men när jag märkte att promenaderna gav resultat på kroppsformen så blev man nog fåfäng.
I morgon tänker jag ta en promenad till kondis och köpa tre bakelser. Sen går jag upp till mina föräldrar som får bjuda på eftermiddagskaffe medan vi mumsar på bakelserna. Femårsjubileet måste ju firas!
Du som vill veta mer om mitt race från 115 pannor till strax över 70 kan gå in på www.ljmedia.se. Klicka på Project fatfight.

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Snyggt jobbat LJ!

LJ Media sa...

Man tackar! Sådana kommentarer värmer alltid fint i vinterkylan.