måndag 12 januari 2009

Ändan ur vagnen

Äntligen har tidningshögarna minskat drastiskt.
Jag är tidningsnarkoman och behåller de flesta jag skrivit i. Ofta i fler exemplar så jag har lite referensmaterial att dela ut till nya uppdragsgivare.
Dagen har ägnats åt att gå igenom rubbet, sortera dem i olika högar och kasta massor.
Nu ligger det två prydliga buntar som ska sparas i hyllan. Den ena består av lyxtidningarna Connoisseur och Grand. Den andra av Nostalgia, När & Fjärran och en del annat.
Dessutom ligger tre buntar och väntar på att bli give-aways.
Bunt nummer ett tar jag med mig till Matka-mässan i Helsingfors senare i veckan. Bunt nummer två, som består av sex tidningar innehållande sådant jag skrivit om Tyskland får följa med på en infoträff om Berlin i nästa vecka. Bunt nummer tre ska jag ta med till TUR-mässan i Göteborg i mars.
Nu återstår bara resten av lägenheten:-)

Inga kommentarer: